W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji o wykorzystaniu plików cookies znajdą Państwo na stronie z informacjami o Cookies. zamknij

SMS Banking

Usługa SMS Banking, to usługa dzięki której klient otrzymuje w zależności od potrzeb informację o stanie wolnych środków i operacjach na rachunku w postaci wiadomości SMS w telefonie komórkowym

Klient ma możliwość również samodzielnego zapytania o wysokość wolnych środków na rachunku wysyłając SMS na wskazany przez Bank numer telefonu.

Uaktywnienie Usługi SMS Banking następuje na podstawie Dyspozycji klienta.

Pracownik Banku sprawdza wzór pieczątki i podpisu Posiadacza rachunku/Pakietu złożony na dyspozycji ze wzorem złożonym na Karcie Wzorów Podpisów do rachunku oraz informuje Posiadacza rachunku/Pakietu, że Bank rozpocznie przekazywanie komunikatu SMS na podany numer telefonu począwszy od drugiego dnia roboczego, licząc od daty złożenia dyspozycji;

Klient może dokonać zmiany numeru telefonu komórkowego w Banku.

Numer telefonu komórkowego wykorzystywanego do realizacji usługi SMS Banking zmienia pracownik Oddziału, który: przyjmuje od Posiadacza rachunku/Pakietu korzystającego z SMS Banking zgłoszenie zmiany numeru telefonu; sprawdza w dokumentacji, czy Posiadacz rachunku/Pakietu korzysta z usługi, tzn. czy jest złożona dyspozycja  uaktywnienia SMS Banking; przedkłada Posiadaczowi rachunku/Pakietu do wypełnienia druk; sprawdza wzór pieczątki i podpisu Posiadacza rachunku/Pakietu złożony na dyspozycji ze wzorem złożonym na KWP do rachunku; informuje Posiadacza rachunku/Pakietu, że Bank rozpocznie przekazywanie komunikatu SMS na nowy numer telefonu począwszy od drugiego dnia roboczego, licząc od daty złożenia dyspozycji;

Klient może dokonać unieważnienia usługi SMS Banking.