W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji o wykorzystaniu plików cookies znajdą Państwo na stronie z informacjami o Cookies. zamknij

Komunikaty

  • Komunikat PFR 10 2021

    Rozpoczyna się proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji dla Przedsiębiorstw z sektora Mikro i MŚP w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0. Firmy, które spełnią określone wymagania mogą liczyć na 100% umorzenia.

    szczegóły - kliknij

    ... więcej
  • Zmiany w transakcjach internetowych przy użyciu karty

    Informujemy, że od stycznia 2021 r. weszła w życie zmiana przepisów prawa, która wymusza modyfikację usługi 3D Secure podczas płatności przy użyciu karty bankowej w internecie.

    ... więcej
... zobacz inne

Stałe zlecenie

Posiadacz rachunku bankowego w RBS Bychawa może zlecić Bankowi wykonywanie płatności, regulowanych okresowo w podanych terminach, zwanych „zleceniem stałym”.
Posiadacz rachunku bankowego chcąc zlecić realizację zlecenia stałego, składa w Oddziale dyspozycję zlecenia stałego
Pracownik Oddziału dokonuje rejestracji zlecenia stałego w systemie informatycznym.
Posiadacz rachunku może dokonać zmiany lub odwołania zlecenia stałego.
Zmianę lub odwołanie zlecenia stałego Posiadacz rachunku wpisuje na dyspozycji zlecenia stałego podając:
1) datę zmiany lub odwołania;
2) zakres dokonywanych zmian (tylko w przypadku zmiany zlecenia stałego)
i podpisuje zgodnie ze złożoną w Banku Kartą Wzorów Podpisów.
Zmiana lub odwołanie zlecenia stałego może być dokonane najpóźniej na jeden dzień roboczy przed realizacją zlecenia stałego.