W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji o wykorzystaniu plików cookies znajdą Państwo na stronie z informacjami o Cookies. zamknij

Telefoniczna informacja na hasło

Telefoniczna usługa Saldo na hasło

Przy
zawarciu lub w każdym czasie po podpisaniu Umowy Posiadacz rachunku/Pakietu
może złożyć dyspozycję telefonicznej usługi Saldo na hasło według dyspozycji klienta.

Zmiana
hasła lub zablokowanie  usługi dokonywane
jest na podstawie dyspozycji klienta

Pracownik
Oddziału: informuje Posiadacza rachunku/Pakietu, o ilości i rodzaju znaków
alfanumerycznych w haśle i zaleca aby hasło składało się zarówno z liter jak i
cyfr; sprawdza zgodność podpisu i pieczątki złożonych na dokumencie dyspozycji
ze wzorem podpisu oraz pieczątki; informuje Posiadacza rachunku/Pakietu, że
Bank nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek niekorzystne dla Posiadacza
rachunku/Pakietu następstwa wynikłe z ujawnienia hasła osobom trzecim,
z przyczyn nie leżących po stronie Banku;

W
przypadku dyspozycji zablokowania usługi pracownik Oddziału usuwa hasło z systemu
informatycznego.

Pracownik
Banku zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy hasła podanego w dyspozycji.

Telefonicznej
informacji o rachunku bankowym udziela pracownik.

Przed
przekazaniem w formie telefonicznej informacji o rachunku bankowym pracownik
identyfikuje klienta.

Pracownik
sprawdza w systemie informatycznym prawidłowość uzyskanych danych.

Jeżeli
przekazane przez klienta informacje są zgodne z danymi zawartymi w dyspozycji
telefonicznej usługi na hasło, informuje klienta o saldzie rachunku bankowego,
dostępnych środkach, odsetkach i obrotach na wszystkich rachunkach bankowych
posiadanych w Banku.