W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji o wykorzystaniu plików cookies znajdą Państwo na stronie z informacjami o Cookies. zamknij

Komunikaty

... zobacz inne

Tryb Rozpatrywania Skarg i Reklamacji

REJONOWY BANK SPÓŁDZIELCZY W BYCHAWIE

Tryb i zasady wnoszenia i rozpatrywania skarg i reklamacji Klientów


Klient Rejonowego Banku Spółdzielczego w Bychawie zwanego dalej Bankiem ma możliwość złożenia reklamacji, czyli wystąpienia zawierającego zastrzeżenia dotyczące świadczonych usług lub działalności Banku, a Bank ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji według zasad określonych w Informacji dla Klienta

Załącznik nr 1 - formularz skargi

Załącznik nr 2 - formularz reklamacji dla Klienta Indywidualnego

Załącznik nr 3 - formularz reklamacji dla Klienta Instytucjonalnego

Załącznik nr 4 - formularz reklamacji Concordia

Klienci Banku będący konsumentami mają możliwość zwrócenia się o pomoc do Miejskich i Powiatowych Rzeczników Konsumenta.

Rejonowy Bank Spółdzielczy w Bychawie podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego oraz dopuszcza możliwość polubownego rozwiązywania sporów.