BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Nasz Bank.
Z usługi mogą korzystać Klienci, którzy:
- są posiadaczami rachunku w Rejonowym Banku Spółdzielczym w Bychawie lub pełnomocnikami do tego rachunku
posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną Nasz Bank (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store)
Dzięki usłudze BLIK możesz:
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji Nasz Bank wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
- wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
- dokonać przelewu na telefon
BLIK na telefon
Dla wszystkich posiadaczy naszej aplikacji Nasz Bank udostępniliśmy przelewy na telefon BLIK. Dzięki nim w prosty i bezpieczny sposób przekażesz pieniądze innym użytkownikom, natychmiast, przez 7 dni w tygodniu, bez znajomości numeru rachunku bankowego.
Przelew na telefon BLIK!
Nie musisz już znać numeru konta odbiorcy przelewu – wystarczy numer telefonu. Aby zrobić przelew, należy wpisać numer telefonu odbiorcy samodzielnie w aplikacji lub wybrać go z listy kontaktów (odbiorca musi mieć zarejestrowany numer telefonu w usłudze „Przelew na telefon BLIK”). Środki dotrą na konto odbiorcy natychmiast, również w weekendy i święta, a sam przelew jest całkowicie bezpłatny. Po zarejestrowaniu swojego numer telefonu w usłudze, będziesz mógł również odbierać przelewy na telefon BLIK na swój rachunek prowadzony w Rejonowym Banku Spółdzielczym w Bychawie.