APLIKACJA MOBILNA NASZ BANK
Podstawowe informacje
Udostępniamy dla Państwa APLIKACJĘ MOBILNĄ
NASZ BANK – bankowość w Twoim telefonie
Swobodny i bezpieczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu/24 godziny na dobę. Cenisz swój czas, niezależność i swobodę?
Jak zainstalować aplikację mobilną NASZ BANK?
W zależności od tego jaki masz system operacyjny na urządzeniu wybierz odpowiedni sklep internetowy, z którego pobierzesz darmową aplikację.
lub zeskanuj kod QR
Android
iOS
Jak aktywować aplikację Nasz Bank?
1. Uruchom Aplikację
Wpisz swój identyfikator bankowości internetowej, zdefiniuj nazwę użytkownika, dodaj urządzenie mobilne w bankowości internetowej
2. Ustal e-PIN
Ustal e-PIN,
którym będziesz logować się do Aplikacji
oraz zatwierdzać transakcje
3. Korzystaj
Możesz korzystać z funkcji Aplikacji według własnych potrzeb:
m.in. robić przelewy, zakładać lokaty
czy wybrać informacje widoczne przed zalogowaniem
Pamiętaj!!!
- dbaj o bezpieczeństwo Twojego urządzenia mobilnego, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane aktualizacje
- zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego
- pamiętaj, e-PIN do logowania w Aplikacji mobilnej Nasz Bank przeznaczony jest tylko dla jednej osoby – nie udostępniaj go innej osobie
- kończąc pracę korzystaj z polecenia „Wyloguj”
- Bank będzie wysyłał komunikaty do użytkowników tylko i wyłącznie poprzez system bankowości elektronicznej, w Aplikacji po zalogowaniu lub w powiadomieniach push
- Bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie kodu dostępu (kodu e-PIN) do Aplikacji
SZCZEGÓŁY W INSTRUKCJI UŻYTKOWNIKA w zakładce – Do pobrania