APLIKACJA MOBILNA NASZ BANK

Podstawowe informacje

Udostępniamy dla Państwa APLIKACJĘ MOBILNĄ

NASZ BANK – bankowość w Twoim telefonie

Swobodny i bezpieczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu/24 godziny na dobę. Cenisz swój czas, niezależność i swobodę?

Jak zainstalować aplikację mobilną NASZ BANK?

 

W zależności od tego jaki masz system operacyjny na urządzeniu wybierz odpowiedni sklep internetowy, z którego pobierzesz darmową aplikację.

 


 

lub zeskanuj kod QR

Android

iOS

 

Jak aktywować aplikację Nasz Bank?


1. Uruchom Aplikację

Wpisz swój identyfikator bankowości internetowej, zdefiniuj nazwę użytkownika, dodaj urządzenie mobilne w bankowości internetowej

2. Ustal e-PIN

Ustal e-PIN,
którym będziesz logować się do Aplikacji
oraz zatwierdzać transakcje

3. Korzystaj
Możesz korzystać z funkcji Aplikacji według własnych potrzeb:
m.in. robić przelewy, zakładać lokaty
czy wybrać informacje widoczne przed zalogowaniem

Pamiętaj!!!

  • dbaj o bezpieczeństwo Twojego urządzenia mobilnego, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane aktualizacje
  • zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego
  • pamiętaj, e-PIN do logowania w Aplikacji mobilnej Nasz Bank przeznaczony jest tylko dla jednej osoby – nie udostępniaj go innej osobie
  • kończąc pracę korzystaj z polecenia „Wyloguj”
  • Bank będzie wysyłał komunikaty do użytkowników tylko i wyłącznie poprzez system bankowości elektronicznej, w Aplikacji po zalogowaniu lub w powiadomieniach push
  • Bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie kodu dostępu (kodu e-PIN) do Aplikacji

SZCZEGÓŁY W INSTRUKCJI UŻYTKOWNIKA w zakładce – Do pobrania

 

Kalkulator kursów walut (kurs średni NBP)